woensdag 30 november 2011

Inkopen, echt zo rot ;-)

Afgelopen zondag had Rhinetex, een stoffen groothandel, koopzondag. Naast stoffen, heb ik ook deze leuke boekjes ter inspiratie gekocht!

Ooo die yummie Japanse boekjes!!! Heerlijk!! En inderdaad, ik loop hopeloos achter dat ik nu pas Eline's Huis heb aangeschaft! Maar ik wist dat het verslavend zou zijn, dus vandaar... En verslavend is het!

Gisteravond versierde ik deze fles naar een voorbeeld uit het boek en 1 zo'n fles dat is natuurlijk niks!! Dat smaakt naar meer!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk die fles zo versierd. Je bent lekker bezig zo te zien. Ben een tijdje niet langs geweest, ben bijna niet meer thuis sta alle dagen in de winkel. Maar goed leuk dat je zo heerlijk crea bezig bent.
    Groetjes
    Alette de Vries
    www.letscandy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de fles leuk versierd, leuke stofje. Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen