zaterdag 11 februari 2012

happy hamster

Ben je die kou zat, blijf gezellig binnen en maak eens een.... hamster!!

Via twitter kwam ik op de site van Elles, die onlangs een blog gestart is en er nu al een superleuk patroon deelt! Je kunt het patroon hier: Happy Hamster gratis downloaden.


Het patroon is in het Engels, maar mega duidelijk voorzien van afbeeldingen. Het kan haast niet misgaan. (Ik koos voor "opslaan als" ipv van "openen" bij het downloaden. Dus mocht je een foutmelding krijgen bij het openen van het bestand, dan kun je dit ook proberen.)

Ik vond het ook zo schattig om te lezen dat ze op het idee van een hamster kwam omdat ze echt helemaal weg is van hamsters en er zelf ook zo'n 30 (!!!!) heeft gehad! Als kattenliefhebber snap ik dat natuurlijk niet helemaal, de knuffel vind ik persoonlijk veeeeeel schattiger dan een echte hamster, hahaahaa! Maar he, ieder z'n meug ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten