zondag 22 april 2012

Bosje bloemen haken

Gisteren had ik een superleuke workshop bloemen haken bij Club Geluk in Amsterdam.
Marieke heeft een prachtig en gezellig atelier en in een fijn klein groepje met natuurlijk wat lekkers erbij heb ik zomaar een roosje zitten haken! Nu thuis op naar de gerbera en de crysant!


Volgende maand is de workshop vogeltjes haken, ik heb er nu al zin in!!



En omdat ik toch in Amsterdam was, ben ik nog even lekker de stad in gegaan, met een paar shoptips van Marieke op zak! Echt fijn af en toe zo'n dagje voor jezelf! En nee, ik heb me keurig ingehouden, niet gelijk mn garderobekast flink aangevuld ;-) Maar ik heb natuurlijk wel even heerlijk gegeten bij de Bijenkorf!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Silvana, leuk hè haken. Vooral bloemen zijn inderdaad superleuk, snel effect!
    Nog zin om mee te doen bij mijn give-away? Het kan vandaag nog (ik had me in de dag vergist...).
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk! Het is ook zo leuk om te doen!
    Veel plezier met het haken van de vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen