zaterdag 14 april 2012

Ikea copy cat

We hebben heerlijke paasdagen gehad vorig weekend! Een hele gezellige verjaardag bij mijn zus en ... grote schoonmaak... niet zo leuk maar wel nodig af en toe... Wat wel leuk is, is dat je daarna zin hebt in nieuwe frisse spullen! Ik heb nieuwe eetkamerstoelen besteld, die worden in een fris kleurtje geverfd en al bij ons thuis bezorgd en voor de rest gingen naar Ikea! Nou ja de rest, we hadden vooral praktische dingen nodig, zoals nieuwe kussentjes en fotolijsten. Ik zag wel veel leuke dingen, nieuw of me gewoon niet eerder opgevallen? Zoals deze gordijnen:

En ook mooie nieuwe stoffen, waar ter inspiratie deze kussens van waren gemaakt:

Natuurlijk wil ik ook graag origineel zijn, maar waarom zou je moeilijk doen ;-) Ik kocht dus gewoon de stof die Ikea had gebruikt en maakte vrolijk (bijna) hetzelfde kussen:

Het voordeel was dat ik me heeeel erg heb ingehouden, en alleen deze 2 stoffen kocht! Heel verstandig natuurlijk... maar ik wil ook zo graag die anderen, hahahaaa! Binnenkort maar weer terug dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten