dinsdag 5 juni 2012

Nieuwe tas

Ahum, ik zal wel een uitzondering zijn, maar ik heb dus GEEN kast vol met tassen!
Ik kreeg 2 jaar terug een hele mooie grote tas van leer van mijn ouders en die gebruik ik nog steeds iedere dag!! Hij zit hutje mutje vol en dat is ook gelijk de reden dat ik 'm iedere dag gebruik. Ik ben gewoon te lui om de inhoud over te tillen ;-) Maar er zijn momenten dat deze tas gewoon ronduit onhandig is.. naar het strand bijvoorbeeld... of een fietstochtje.. en die hutkoffer van mij past ook niet zo bij een zomers jurkje... vandaar dat ik aan de slag ging voor een tas die hulp zou bieden op dit soort dagen! Ik maakte 2 modellen. De een wat groter, de ander wat kleiner. De een met rits, de ander zonder. De kinderziektes uit het maakproces halend, want ik vind het eindresultaat zo leuk dat ik ze ook ga maken voor in de webshop!!

4 opmerkingen:

  1. Je tas is erg leuk geworden, ik vind de stof prachtig, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel erg leuk geworden en heel vrolijk! Ik zou hem zeker maken voor in je webshop.
    Nog bedankt voor je reactie laatst op mijn blog. Hartelijke groetjes en een fijn weekend gewenst, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjulliewel voor de lieve reacties, ik vind de stof zelf ook helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen