zaterdag 25 augustus 2012

Mooi inpakken, maar wel lekker simpel

Vanochtend viel ik van de ene bewondering in de andere op Pinterest, ik had gezocht op "wrapping gifts" echte juweeltjes kwamen er voorbij! Hoe mooi ik ze ook vond, meestal vind ik ze ook veel te ingewikkeld! Raar eigenlijk, want toen ik nog scrapte, maakte het me niet uit of ik er een paar uur zoet mee was!
Snel en simpel dus, nu. Ik pakte mn rol inpakpapier, masking tape natuurlijk, stempels en een blik met verzamelde plaatjes en mooie papiertjes en ging lekker aan de slag! Simpel, geen moeilijke fratsen, maar wel fijn creatief bezig zijn. Dit is het geworden!

Ik begon zo simpel mogelijk, pakte een Flow en knipte (oef, dat vond ik wel een beetje zonde, maar ja....) er een mooi plaatje uit! Opplakken op het zakje en op de label en klaar!



De volgende met masking tape en stempels:



Bummer... de tekst vond ik niet mooi zo door de afbeelding van de  boom... gelukkig is masking tape super makkelijk te verwijderen. Een nieuwe stempel dus! En een mooi zakje, een label, een gek plaatje, een masking tape vlaggenlijntje en voila!



En de laatste voor vandaag. Ik heb de smaak te pakken dus er volgen er vast nog meer! Een strookje papier uit de Flow (ja nu ging het al wat makkelijker), een mooi zakje, een gehaakt bloemetje en een bingokaartje uit de scrapvoorraad, komt die ook nog eens mooi van pas!



Ik neig altijd naar alles bewaren, dat kwam nu goed van pas!
En een kadootje dat ook nog eens leuk verpakt is, dat geeft extra leuk weg!




1 opmerking:

  1. Dat is leuk geven ja. Ken dat bewaar-virus, ben er ook mee besmet.. :P Josine

    BeantwoordenVerwijderen