zondag 12 augustus 2012

Stoer babydekentje

Onlangs werd onze familie uitgebreid met een prachtig en gezond jongetje! Ik maakte een knuffelzacht babydekentje van stoere jongensstofjes:



Het dekentje viel gelukkig in de smaak en past toevallig ook nog eens prima bij de wagen! De achterkant is van het heerlijke minky. Ik heb me suf gezocht om het in Nederland te kopen.... niet te vinden... Mocht iemand nog een tip hebben, dan zou ik die heeeeeel graag willen weten! Ik was nu sowieso blij dat ik het alsnog op Etsy vond!

3 opmerkingen:

  1. Wat is ie mooi! Helaas heb ik geen idee waar je dat type stof kan kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk geworden! Ik ken het minky stof niet en kan je helaas niet aan een verkoopadres helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjulliewel!! Ik heb gelukkig nog een aantal kleurtjes van de minky stof (superzachte velours) en misschien kom ik het toch nog eens tegen!
    Groetjes,
    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen