zondag 25 november 2012

Flavourites live 2012

Gisteren was het dan eindelijk zo ver, Flavourites live!
We hebben een superleuke dag gehad, ik was amper binnen en ik kocht al deze geweldige ring bij de stand van Follow your bliss:

Er was zo veel te zien, dat ik eigenlijk vergat foto's te maken... gelukkig wel een gemaakt van een van m'n favoriete stands, Studio Stationary:

Met allemaal yummie - en betaalbare - hebbedingen!
Ik zeg expres betaalbaar, want echt, sommige artikelen waren duuuuurrr!! Een sjaal voor 160 euro bijvoorbeeld, dat is toch bizar! Gelukkig waren er ook leuke aanbiedingen, zo kon je voor 10 euro een profielfoto laten maken! Die kans heb ik niet voorbij laten gaan, van de week ontvang ik het resultaat in de mail en als ik tevreden ben voeg ik hem gelijk toe als twitterprofielfoto!
Ik vind het echt een van de leukste beurzen die er is, volgend jaar ga ik zeker weer!! Je kunt niet alleen de leukste dingen kopen, maar ook creatieve workshops volgen. Ook was dit jaar een business gedeelte met informatie voor webshophouders. Je kon bijvoorbeeld een persbericht inleveren dat dan werd gecheckt door een prof van De Perswinkel. Ik ben heel benieuwd met hoeveel rode strepen ik die van mij terugkrijg ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten