woensdag 7 november 2012

Whoooeeeeiii, een interview!!

Wie gaat voor zijn lol de hele dag in de regen en de kou staan??? Ik kan me voorstellen dat bezoekers van markten zich dat soms afvragen! Ik heb niet voor niets een stapel thermische onderkleding en sokken klaarliggen voor het winterseizoen! Maar weet je wat het zo leuk maakt? De bezoekers en de buren!! Zo ook in september met de Swan Market XXL! Er was een plensbui, echt niet zuinig! De moed zakte je bijna in de schoenen! Mn ene buuf had Uggs aan, die kon ze echt uitwringen! Maar dan onstaat er een bepaalde saamhorigheid, je spreekt elkaar moed in en soms klikt het ook gewoon en heb je een extra leuke dag door je fijne buur! Zo'n buur troffen we ook op die Swan Market. Deze toffe meid had versgebakken koekjes die ze met ons deelde! En ze vertelde over haar blog SophieSweetVintage. Omdat het idee achter Sildotcom haar aansprak, stelde ze voor om me te interviewen voor haar blog. En zo geschiedde! En voila, daar sta ik nu met een interview!! Hoe stoer is dat!! Leuk als je het interview gaat lezen, je vindt het hier SophieSweetVintage!

3 opmerkingen: