zaterdag 5 januari 2013

Roodkapje

Roodkapje is hartstikke hip! Je ziet steeds meer leuke producten met Roodkapje erop! In mijn herinnering was ze ook heel stoer omdat ze de wolf versloeg. Maar voor de grap zocht ik het net even op en o ja, er was een jager aan te pas gekomen om haar en oma te redden! Nou ja, toch is ze hip ;-)
Dus ik maakte een vrolijk Roodkapje hoesje voor m'n telefoon!
 
En nu weer snel verder met het genieten van de vakantie! Nog 1 heerlijk dagje! Volgens mij is het onze meest luie vakantie ooit ;-) We hadden ons zoveel voorgenomen (verven van de badkamer en liefst ook de woonkamer, gordijnen ophangen; klusjes dus) maar er is niets van terechtgekomen. Uitslapen, leuke uitjes en vooral veel relaxen! Het bevalt me prima! Zal wel even afkicken worden maandag weer vroeg op om de trein naar kantoor te halen! Gelukkig is dindag al weer m'n Sildotcom dag!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Kei mooi enne... zo moet/mag de vakantie zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oee erg is dat he, als je allemaal goede voornemens hebt, en er niets van terrecht komt. Bij mij staat kelder opruimen boven aan het lijstje nu bluh, :(!
    Het hoesje is echt een schatje!

    Groetjes Josine.

    BeantwoordenVerwijderen