zaterdag 23 november 2013

Shoppen en ook nog iets leren: Flavourites Live 2013

Net als de Woonbeurs, kijk ik ieder jaar ook weer uit naar Flavourites Live! Was ik er vorig jaar alleen om te shoppen (zie Sildotcom: Flavourites live 2012) dit jaar was er ook veel te leren!
Speciaal voor webshophouders organiseerde MamaMarketing 2 dagen Flavourites Live Business met leerzame workshops om je webshop naar een hoger plan te tillen. Ik volgde zelf de workshops Hoe kom ik in de media, Productfotografie en Bloggen voor gevorderden. Ik ben vandaag al aan de slag gegaan met de fotografie tips en ik dacht he, laat ik ook weer eens een blogje schrijven ;-) Dus ik ben heel blij dat het shopevenement nu gecombineerd wordt met leerzame workshops! Volgend jaar ga ik zeker weer!
 
Ik had me voorgenomen om vooral "creatief" te shoppen en daar heb ik me keurig aan gehouden! Wat dacht je van deze DIY?

Eerlijk gezegd vind ik 9,00 veel te duur voor 2 stukjes vilt, 2 stukjes lint, vulling en de beschrijving... zeker omdat ik al heel veel hartjes heb gemaakt en eigenlijk helemaal geen uitleg nodig heb! Waarom heb ik het dan gekocht? Pure hebberigheid, hahahaaa! Er hingen een paar hartjes als voorbeeld en die gezelligheid daar heb ik een zwak voor! Die wil ik oooooook! Dussss, ik heb ze hoor! (Tenminste, nog wel even in elkaar zetten natuurlijk..)
 
Verder kocht ik bij een van mn favoriete stoffen shops, Studio Saartje, een prachtig stofje voor een rok. En ik kocht er bij Talulabelle gelijk een bijpassende panty bij.
 


En tot slot deze yummie rollen papier!
 

 
Om enveloppen mee te maken en, zoals het voorbeeld tijdens de workshop, om te gebruiken als ondergrond bij de productfoto's.
 
Morgen is de laatste dag, dan geen workshop, maar natuurlijk kun je nog wel lekker shoppen. Meer info vind je op:
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten