dinsdag 3 december 2013

Hippe knip 2.0 nu met ritsje!

Dat is nog eens iets anders dan een marktkraam inrichten, ik had vrijdag tijdens de Ladies Night een mooi kastje tot mijn beschikking!
 

Ik heb een supergezellige avond gehad! En daar was ik ook wel even aan toe, want ik ben met de shop van webhost verhuisd en dat ging niet zo soepel. Eerst was niet alles zichtbaar en daarna was alles weer zichtbaar,maar kon er even helemaal niet meer worden besteld. Ik baalde dat ik er al zo veel tijd aan kwijt was en dat het nog steeds niet opgelost was... Daarom was het extra fijn om even bezig te zijn met wat een van de leukste dingen van het hebben van een shop is: live zijn!
Ik kreeg weer zo veel energie van al die gezelligheid en het was zo goed verzorgd met lekkere hapjes en drankjes.
Op een gegeven moment vroeg iemand me of het niet een enorm monikkenwerk is om de knipportemonneetjes te maken! En dat is het ook echt hoor! Patroontje buitenkant knippen, patroontje binnenkant knippen, vlieseline knippen, binnenzakje naaien, buitenkant aan elkaar zetten, binnenkant aan elkaar zetten,.... Maar het geeft ook zo veel voldoening als ze af zijn en dat er zo positief op wordt gereageerd. Dus ik heb nog maar wat exta monikkenwerk aan toegevoegd: een ritsje!
Ik ben nog druk aan het werk om alle versies van een rits te voorzien, maar de top 3 (eekhoorn, groene vogel en hert& uil) is in ieder geval al niet meer alleen verkrijgbaar met een open binnenvakje, maar ook met een binnenvakje met rits!
 
Je vindt ze hier in de shop, als het goed is dan werkt alles weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten